Поправка/модване/натягане/ Шпер :)
Модератор: bum_bum
2 мнения
• Страница 1 от 1
Поправка/модване/натягане/ Шпер :)
Първо не знам дали темата е за този раздел, ако не е моля модераторския екип да ме извини и да я премести, където прецени за нужно.
Та на въпроса имам малък диф за е30 шпер, обаче искам да го накарам да заключва повече от колко е в момента (нямам си никаква идея за %). Прегледах няколко теми, тук, в дрифтинг форума, в перформанса и от всичкото инфо нищо не ми стана ясно. Може ли някой да седне и да обясни какви са вариантите за тези шперове, някой казват,че дисковете са около 800-900лв. Тук : http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx цената е доста по приемлива, други пишат за шайби, дето се подлагали. Идея си нямам нека ако някой може да разясни, да каже някой, който може да направи тази операция. Не вярвам аз да съм първия дето се интересува от този тип операция. Колата се кара предимно всеки дневка, като има мераци за картинг писти (за момента съм бил само на едно състезание с нея). Още един въпрос да питам по запознатите струва ли си цялата тая занимавка с шперовете, или мога да си заваря отворения диф дето така или иначе седи в гаража и да не се занимавам с шпера ? (питам не ме убивайте с камъни, за това е форум) Поздрави на всички, благодаря предварително на хората дето ще отделят малко време да ми разяснят нещата.
Та на въпроса имам малък диф за е30 шпер, обаче искам да го накарам да заключва повече от колко е в момента (нямам си никаква идея за %). Прегледах няколко теми, тук, в дрифтинг форума, в перформанса и от всичкото инфо нищо не ми стана ясно. Може ли някой да седне и да обясни какви са вариантите за тези шперове, някой казват,че дисковете са около 800-900лв. Тук : http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx цената е доста по приемлива, други пишат за шайби, дето се подлагали. Идея си нямам нека ако някой може да разясни, да каже някой, който може да направи тази операция. Не вярвам аз да съм първия дето се интересува от този тип операция. Колата се кара предимно всеки дневка, като има мераци за картинг писти (за момента съм бил само на едно състезание с нея). Още един въпрос да питам по запознатите струва ли си цялата тая занимавка с шперовете, или мога да си заваря отворения диф дето така или иначе седи в гаража и да не се занимавам с шпера ? (питам не ме убивайте с камъни, за това е форум) Поздрави на всички, благодаря предварително на хората дето ще отделят малко време да ми разяснят нещата.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Поправка/модване/натягане/ Шпер :)
Ако това ти е всекидневната кола не става със заварка. Ако е само за фън е най лесният и евтин начин. Доста хора карат така. И Аз ако някой ден убия шпера няма да дам пари и ще заваря някой отворен дето ми стои в канала.chirenski написа:Първо не знам дали темата е за този раздел, ако не е моля модераторския екип да ме извини и да я премести, където прецени за нужно.
Та на въпроса имам малък диф за е30 шпер, обаче искам да го накарам да заключва повече от колко е в момента (нямам си никаква идея за %). Прегледах няколко теми, тук, в дрифтинг форума, в перформанса и от всичкото инфо нищо не ми стана ясно. Може ли някой да седне и да обясни какви са вариантите за тези шперове, някой казват,че дисковете са около 800-900лв. Тук : http://store.bimmerworld.com/motorsport ... -p584.aspx цената е доста по приемлива, други пишат за шайби, дето се подлагали. Идея си нямам нека ако някой може да разясни, да каже някой, който може да направи тази операция. Не вярвам аз да съм първия дето се интересува от този тип операция. Колата се кара предимно всеки дневка, като има мераци за картинг писти (за момента съм бил само на едно състезание с нея). Още един въпрос да питам по запознатите струва ли си цялата тая занимавка с шперовете, или мога да си заваря отворения диф дето така или иначе седи в гаража и да не се занимавам с шпера ? (питам не ме убивайте с камъни, за това е форум) Поздрави на всички, благодаря предварително на хората дето ще отделят малко време да ми разяснят нещата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани