M52b28 Camshaft Грешка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
M52b28 Camshaft Грешка
Здравейте, колата е 528i 1997 единичен ванос загуби мощност и на място не работи добре и започнаха да се чуват подвигачите. На диагностика записва грешка 65 Camshaft sensor. Предложения къде може да е проблема.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: M52b28 Camshaft Грешка
Коланга, не се чуват повдигачите, а самите инжектори, защото вече отварят всички заедно заради повредения датчик. Проблема ти е в него, за да нямаш проблеми се слага само оригинален, нов или втора ръка, но запазен без изгоряла изолация.
Re: M52b28 Camshaft Грешка
georgi_1986 написа:Коланга, не се чуват повдигачите, а самите инжектори, защото вече отварят всички заедно заради повредения датчик. Проблема ти е в него, за да нямаш проблеми се слага само оригинален, нов или втора ръка, но запазен без изгоряла изолация.
Може би си прав защото ако включа на газ чукането се мести в газовите дюзи
Re: M52b28 Camshaft Грешка
Здравейте отново проблема се оказа, както каза колегата по-горе датчика… но не го послушах и взех чисто нов НЕ ОРИГИНАЛЕН на Valeo за 30,58лв и всичко заспа. Апел към всички колеги пускащи теми с проблем, ако го решите пишете как сте го решили…
Re: M52b28 Camshaft Грешка
Поправка датчика на валео работи един час и умря… сложих втора ръка оригинален на този етам няма проблеми
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: M52b28 Camshaft Грешка
Да не отварям нова тема, ще пиша в тази.
При мен симптоматиката е по-различна, но диагностиката хваща грешка P0340 - Inlet-Camshaft sensor.
Моторът е M52B28TU, с дабъл ванос, double trouble.
Преди известно време докато вися в задръстване я угасих 3 пъти докато потеглям и пъпля с трафика и установих, че колата осезаемо е загубила мощност, след като минах задръстването и можех да ускоря. Към днешна дата наблюденията са ми, че този проблем с появява често, когато угася колата полу-топла - тоест около 60 градуса да речем.
Студена - пали от раз. До сега не се сещам вече 6 години студена да е имала проблем да запали. Ако съм карал повече - 15-20км, не ми е направило впечатление после да има проблем. Но все по-често при няколко км преход, гася я полутопла, свършвам си някаква работа, връщаме се и:
- колата пали трудно - от първия път, но върти по-дълго от обичайното
- моторът работи чисто, форсира се сякаш нормално.
- колата няма никаква мощност - едва след 4000 оборота почва да ускорява една идея по-адекватно. Ускорението не е плавно и линейно. Сякаш нещо я спира, така се усеща. Ако подавам газ мноого плавно, върти що годе нормално, но ако се потегля от светофар например, е ужасно тромава.
Обикновено проблемът се оправяше, когато колата загрее и се запали отново, но напоследък все по-често си остава мудна, до следващия студен старт. Може би ако карам достатъчно дълго време и я запаля дори топла, също ще е окей. След студен старт, колата може да се кара дълго време и си има мощност.
Странична информация:
- При студен мотор има пропадане на оборотите, дори гасне. Това се случва през интервал от 6-7 секунди, имам клип -> https://www.youtube.com/watch?v=DGcUcjmtQOk
- При топъл мотор колата работи добре на празен ход, но при паркиране например също вече доста играят оборотите и също угасва - понякога пали лесно, понякога не. Съвсем наскоро докато работи на място угасна. Никога не го беше правила
- Проблемите на топъл мотор се проявиха след смяната на някакъв маркуч по картерната вентилация, но предната пролет смених и клапана /БМВ/ и всички маркучи и проблемът си остана.
- Всмукателния колектор беше свален миналата пролет, бяха подменени всякакви маркучета и сега когато замерим дали има вакуумни течове - уредът не отчита нищо, би следвало да нямам никъде загуби на въздух.
Днес изчистих грешката за разпределителния вал, ще видя дали ще прави проблема в близките дни/седмици и дали ще запише същата грешка. Вероятно скоро ще сменям въпросния датчик, но из темите чета, че и други колеги са имали подобни проблеми, които не са се решили с датчик, та викам да драсна някой ред и да видя кой как е решил подобен проблем.
Наздраве!
При мен симптоматиката е по-различна, но диагностиката хваща грешка P0340 - Inlet-Camshaft sensor.
Моторът е M52B28TU, с дабъл ванос, double trouble.
Преди известно време докато вися в задръстване я угасих 3 пъти докато потеглям и пъпля с трафика и установих, че колата осезаемо е загубила мощност, след като минах задръстването и можех да ускоря. Към днешна дата наблюденията са ми, че този проблем с появява често, когато угася колата полу-топла - тоест около 60 градуса да речем.
Студена - пали от раз. До сега не се сещам вече 6 години студена да е имала проблем да запали. Ако съм карал повече - 15-20км, не ми е направило впечатление после да има проблем. Но все по-често при няколко км преход, гася я полутопла, свършвам си някаква работа, връщаме се и:
- колата пали трудно - от първия път, но върти по-дълго от обичайното
- моторът работи чисто, форсира се сякаш нормално.
- колата няма никаква мощност - едва след 4000 оборота почва да ускорява една идея по-адекватно. Ускорението не е плавно и линейно. Сякаш нещо я спира, така се усеща. Ако подавам газ мноого плавно, върти що годе нормално, но ако се потегля от светофар например, е ужасно тромава.
Обикновено проблемът се оправяше, когато колата загрее и се запали отново, но напоследък все по-често си остава мудна, до следващия студен старт. Може би ако карам достатъчно дълго време и я запаля дори топла, също ще е окей. След студен старт, колата може да се кара дълго време и си има мощност.
Странична информация:
- При студен мотор има пропадане на оборотите, дори гасне. Това се случва през интервал от 6-7 секунди, имам клип -> https://www.youtube.com/watch?v=DGcUcjmtQOk
- При топъл мотор колата работи добре на празен ход, но при паркиране например също вече доста играят оборотите и също угасва - понякога пали лесно, понякога не. Съвсем наскоро докато работи на място угасна. Никога не го беше правила
- Проблемите на топъл мотор се проявиха след смяната на някакъв маркуч по картерната вентилация, но предната пролет смених и клапана /БМВ/ и всички маркучи и проблемът си остана.
- Всмукателния колектор беше свален миналата пролет, бяха подменени всякакви маркучета и сега когато замерим дали има вакуумни течове - уредът не отчита нищо, би следвало да нямам никъде загуби на въздух.
Днес изчистих грешката за разпределителния вал, ще видя дали ще прави проблема в близките дни/седмици и дали ще запише същата грешка. Вероятно скоро ще сменям въпросния датчик, но из темите чета, че и други колеги са имали подобни проблеми, които не са се решили с датчик, та викам да драсна някой ред и да видя кой как е решил подобен проблем.
Наздраве!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани