BMW Driver Assistance Professional
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW Driver Assistance Professional
Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
Re: BMW Driver Assistance Professional
F30 написа:Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
Аз го ползвам на г30 фейс,не съм забелязал ограничение да има,не съм пробвал на максимална скорост,но с 200км/ч си работи
Re: BMW Driver Assistance Professional
А използваема ли е практически тази екстра? Гледах това ревю долу и като гледам на всеки няколко секунди колата иска шофьорът да пипне волана, на което аз лично биз се изнервил... Вместо да пипам волана през 5-10 секунди, по-добре да си го държа.
https://www.youtube.com/watch?v=OEbl9Ny ... l=1001cars
https://www.youtube.com/watch?v=OEbl9Ny ... l=1001cars
Re: BMW Driver Assistance Professional
За мен лично не си струва, за това не я поръчах. Стандартният пакет с дистроник има и държане на лента за над 70км/ч, което е пре-достатъчно, и пак изключено след една лоша ситуация.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW Driver Assistance Professional
F30 написа:Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
До 60км/ч е ако искаш колата сама да се придвижва в задръстване. На магистрала може до 130км/ч пълен автопилот до колкото знам. Макар че горе пича вика че с 200км/ч му работело, което мен ме съмнява, пък и честно казано трябва да си много луд да караш с 200 на пълен автопилот. Аз лично съм карал Волво на пълен автопилот и обра де що имаше дупка по пътя, така че и аз не мисля че си струва за БГ.
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: BMW Driver Assistance Professional
Аз имам такова на G31-цата, супер екстра е, ако имаш нормален път и маркировка, което автоматично го прави неизползваемо в България
Re: BMW Driver Assistance Professional
damian2112 написа:Аз имам такова на G31-цата, супер екстра е, ако имаш нормален път и маркировка, което автоматично го прави неизползваемо в България
А в България в какви ситуации го ползваш?
Re: BMW Driver Assistance Professional
В България не работи пълната функционалност, тоест не може само да завива и да сменя ленти само с мигача, може само да кара в лентата.
- damian2112
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
- Мечтае да кара: V8
Re: BMW Driver Assistance Professional
F30 написа:damian2112 написа:Аз имам такова на G31-цата, супер екстра е, ако имаш нормален път и маркировка, което автоматично го прави неизползваемо в България
А в България в какви ситуации го ползваш?
Грешката е моя, при мен опцията е
S5AT Driving Assistant Plus
Като цяло държи лента (взима завои) и дистанция от предния автомобил, автопилот със stop & go, автономно аварийно спиране. Lane keeping assist-a може да се настройва колко да е агресивно, т.е. може само да предупреждава с вибрация на волана, или активно да те връща в лентата. Аз съм го настроил само да предупреждава, защото имах случаи, в които губи маркировката и съответно тръгва да те изкарва от пътя в отбивки или директно в банкета, което е доста опасно (на мен ми се случи на околовръстното с относително висока скорост). Също така ако е настроено активно връщане в лентата, всички дупки са твои, тъй като те държи в центъра на лентата (доста добре, между другото), и не можеш да кривнеш изобщо, без да дадеш мигач, съответно не можеш и да изпреварваш без мигач - но пускането на мигач не активира автоматично престрояване в съседната лента, просто колата спира да се бори с теб, докато работи мигача. Но чак сама да завива по кръстовища не може.
https://www.bmw.co.uk/en/shop/ls/dp/Dri ... lus_SFA_gb това мисля описва добре как функционира системата. Честно казано не знам каква е точно разликата с Driving Assistant Professional.
Re: BMW Driver Assistance Professional
nxn написа:В България не работи пълната функционалност, тоест не може само да завива и да сменя ленти само с мигача, може само да кара в лентата.
В България може да сменя лентата сама,първите месеци като взех колата и аз така мислих...
Re: BMW Driver Assistance Professional
Jorixa написа:F30 написа:Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
До 60км/ч е ако искаш колата сама да се придвижва в задръстване. На магистрала може до 130км/ч пълен автопилот до колкото знам. Макар че горе пича вика че с 200км/ч му работело, което мен ме съмнява, пък и честно казано трябва да си много луд да караш с 200 на пълен автопилот. Аз лично съм карал Волво на пълен автопилот и обра де що имаше дупка по пътя, така че и аз не мисля че си струва за БГ.
Мога да направя клип или ако има други с тази екстра тук,ще потвърдят че няма такова ограничение от 130
Това "пълен автопилот" не е точно така както изглеждa,при по висока скорост през 5 10 секунди иска да хващаш волан и става дразнещо Идеята е ръката ти да е просто на волана без да го управляваш.В задръстване пък може и над две минути да не поиска да хванеш волан,особенно ако скоростта не надвишава 20км/ч.
Re: BMW Driver Assistance Professional
djvice написа:Това "пълен автопилот" не е точно така както изглеждa,при по висока скорост през 5 10 секунди иска да хващаш волан и става дразнещо Идеята е ръката ти да е просто на волана без да го управляваш.В задръстване пък може и над две минути да не поиска да хванеш волан,особенно ако скоростта не надвишава 20км/ч.
Това първото, в комбинация с нацелването на дупки, го прави практически неприложимо за извънградско
В града има ли практическа полза в някакви ситуации?
Re: BMW Driver Assistance Professional
djvice написа:Jorixa написа:F30 написа:Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
До 60км/ч е ако искаш колата сама да се придвижва в задръстване. На магистрала може до 130км/ч пълен автопилот до колкото знам. Макар че горе пича вика че с 200км/ч му работело, което мен ме съмнява, пък и честно казано трябва да си много луд да караш с 200 на пълен автопилот. Аз лично съм карал Волво на пълен автопилот и обра де що имаше дупка по пътя, така че и аз не мисля че си струва за БГ.
Мога да направя клип или ако има други с тази екстра тук,ще потвърдят че няма такова ограничение от 130
Това "пълен автопилот" не е точно така както изглеждa,при по висока скорост през 5 10 секунди иска да хващаш волан и става дразнещо Идеята е ръката ти да е просто на волана без да го управляваш.В задръстване пък може и над две минути да не поиска да хванеш волан,особенно ако скоростта не надвишава 20км/ч.
160 е ограничението.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW Driver Assistance Professional
Yachev написа:djvice написа:Jorixa написа:F30 написа:Колеги, ползва ли някой BMW Driver Assistance Professional и може ли да кажете дали си струва?
Прочетох, че максималната скорост била 60 км/ч, т.е. не е приложимо за извънградско, а само за „градски магистрали“, каквито в България няма.
До 60км/ч е ако искаш колата сама да се придвижва в задръстване. На магистрала може до 130км/ч пълен автопилот до колкото знам. Макар че горе пича вика че с 200км/ч му работело, което мен ме съмнява, пък и честно казано трябва да си много луд да караш с 200 на пълен автопилот. Аз лично съм карал Волво на пълен автопилот и обра де що имаше дупка по пътя, така че и аз не мисля че си струва за БГ.
Мога да направя клип или ако има други с тази екстра тук,ще потвърдят че няма такова ограничение от 130
Това "пълен автопилот" не е точно така както изглеждa,при по висока скорост през 5 10 секунди иска да хващаш волан и става дразнещо Идеята е ръката ти да е просто на волана без да го управляваш.В задръстване пък може и над две минути да не поиска да хванеш волан,особенно ако скоростта не надвишава 20км/ч.
160 е ограничението.
Най-вероятно всеки пазар си има различно ограничение, но и все пак ми се струва безмислено, особено предвид че трябва реално да държиш волана, демек все тая. За задръстване е по-оферта
Re: BMW Driver Assistance Professional
Аз го ползвам дистроника за задръствания и за извънградско мързелуване. До 160 е, за това и бешв толкова евтин, за асистент зс шофиране про не знам дали е до повече, на 5цата беше до 210 мисля, но беше 4 пъти по скъп.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани