F90 M5 - обща тема
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
F90 M5 - обща тема
Дойде време за една от иконите на марката, а именно М5! Очаква се да дебютира някъде в началото на 2018-та, а слуховете за всичко около нея бликат постоянно. Всеки фен на марката се вълнува от много неща около нея, но мисля най-коментираната тема ще е вграждането за пръв път системата за задвижване на четирите колела. Вече е решено, че ще има бутон с който да се минава само на задно или да дърпат и предните гуми. Мощността ще е 600+ коня, като се споменават различни цифри до към 626. Въпросите са много като колко от тая мощност ще успее да се слага на асфалта при старт с новото задвижване, колко от нея пък ще се губи в права линия ако ползваш 4-те колела, колко ще се завиши теглото отпред при наличието на задвижване там, как ще се променят времената на писта когато с новата система ще се позволява по-ранно подаване на газ при излизане от завоя и съответно по-голямо странично ускорение и други, и други неща вълнуващи обикновения фен и КУПУВАЧА най-вече. За борба с допълнителното тегло поради новата система е ясно, че ще се търси намаляване на теглото по другите елементи като вече е ясно, че ще се ползва карбоновата конструкция на новата 7-ма серия, появяват се информации и за карбоново таван както при М6.
Във всеки случай ни очакват вълнуващи моменти с излизането на колата.
Този път общата тема се появява тук, а не в някой друг форум, където да бъде забравена както всички останали теми за излизането на F10 примерно и F82. Та всеки може да публикува тук мнения, снимки, клипове и нова информация за всичко свързано с новото М5 F90.
Във всеки случай ни очакват вълнуващи моменти с излизането на колата.
Този път общата тема се появява тук, а не в някой друг форум, където да бъде забравена както всички останали теми за излизането на F10 примерно и F82. Та всеки може да публикува тук мнения, снимки, клипове и нова информация за всичко свързано с новото М5 F90.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- d.raychev
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 11.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
Re: F90 M5 - обща тема
Само на мен ли от пуснатите из нета снимки(ако въобще са официални и наистина така ще изглежда колата) новата петица отпред ми прилича на смалена седма серия и с големите бъбреци и фарове и назад не толкова разточителната каросерия като на седмицата целия дизайн ми изглежда нелепо?
popowski написа:
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга
един приятел от асеновград ми каза че я знае тая ифа , била в пламъци и вериги ,пишело нещо като 700++ к.с. отзад .на обратния завой преди бачково карала на заден ,а като спре един младеж я връзвал за ограда или дърво да не избяга
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F90 M5 - обща тема
Официални снимки няма реално. От БМВ Блога дават това:
Има си доста разлики със седмицата, но заради фаровете реално няма как да няма прилика.
Иначе ето едно клипче на колата в действие на Нюбрургринг:
https://www.youtube.com/watch?v=sltbIG9qoNw
Има си доста разлики със седмицата, но заради фаровете реално няма как да няма прилика.
Иначе ето едно клипче на колата в действие на Нюбрургринг:
https://www.youtube.com/watch?v=sltbIG9qoNw
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: F90 M5 - обща тема
На снимки е добре, на живо предполагам ще е още по-добре.Това, за 4х4 според мен е много хубаво, а на практика как ще стават нещата ще стане ясно. Ето една снимка и отзад.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F90 M5 - обща тема
докато човек има избор сам да реши дали 4х4 или задно ... аз проблем не виждам
Re: F90 M5 - обща тема
Дадат ли избор 4wd или 2wd, продажбите на коли със задно ще са минорни спрямо тези с xdrive.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F90 M5 - обща тема
това е напълно в реда на нещата, масово хората искат просто да точкуват всеки на светофара, да набиват газта на средата на всеки завой и да орат по кални коловози като с ЗИЛ ... това е световна тенденция, не ги интересува реално техниката на каране, искат само да държат волана и да мачкат в пода десния педал
въпроса е да не се отнема възможността който иска да си поръча и автомобил за каране и удоволствие от техниката на шофиране
продажбите ще са минимални и само за който се интересува, и в момента е така с автоматичните кутии
въпроса е да не се отнема възможността който иска да си поръча и автомобил за каране и удоволствие от техниката на шофиране
продажбите ще са минимални и само за който се интересува, и в момента е така с автоматичните кутии
Re: F90 M5 - обща тема
Ква техника на каране с два тона седан?! Тая кола не е за техника на каране, а за комфортно телепортиране от точка А в Б. Объркали сте сегмента.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F90 M5 - обща тема
Нека да е кола за А до Б. Явно не е цел да е най-управляемата в сегмента си...не го искат хората.
Колата може да тежка, да не завива много... но това не е причина да й набиеш предни полуоски... Че да заорава още по-ранко...
Дали някой ентусиаст си мечтае за още 200кг в плюс... Дори на 2 тона са си нещо.
Се тая, ясно че в БМВ форума явно карането и кефа нямат значение...
То и е30 е било кола за комфортче и А до Б. ЕВО-тата слаба работа... И те тежат. Не са хондички...мега колите. Ама пък 3та серия мачка 25-30г всички камиончета в сегмента си... За някакви усещания при шофиране винаги говорят разни хора каращи ги. Даже 7ма серия твърдят, че въпреки лукса е управляем автомобил с който не си тотално откъснат от пътя.
Все пак ако се съди по темите и участниците в с твърди мнения Дачия/Рено препарира всичко.
Не споря. Казвам си мнението, нека е грешно. Знам, че е грешно. Само се потвърждава, че никой не иска да шофира, иска да вози.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Колата може да тежка, да не завива много... но това не е причина да й набиеш предни полуоски... Че да заорава още по-ранко...
Дали някой ентусиаст си мечтае за още 200кг в плюс... Дори на 2 тона са си нещо.
Се тая, ясно че в БМВ форума явно карането и кефа нямат значение...
То и е30 е било кола за комфортче и А до Б. ЕВО-тата слаба работа... И те тежат. Не са хондички...мега колите. Ама пък 3та серия мачка 25-30г всички камиончета в сегмента си... За някакви усещания при шофиране винаги говорят разни хора каращи ги. Даже 7ма серия твърдят, че въпреки лукса е управляем автомобил с който не си тотално откъснат от пътя.
Все пак ако се съди по темите и участниците в с твърди мнения Дачия/Рено препарира всичко.
Не споря. Казвам си мнението, нека е грешно. Знам, че е грешно. Само се потвърждава, че никой не иска да шофира, иска да вози.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
F90 M5 - обща тема
Като гледам RS сериите горките не завиват, не дават кеф от шофирането, пък ги купуват... сигурно тея с парите нищо не разбират от коли, щом не са си зели Е30-ка със S54 и ролкейдж...
Въобще какво се опитваш да кажеш, че като е 4х4 ще е кенеф? Нима Х5М и Х6М са кенефи? Сигурно и тяхната концепция са сбъркали, къде ли гледат тея инженери...
Лошо няма в 4х4, ще видим как ще го реализират.
Всъщност няма да го видим, щото тея дето са карали. М5 F10 тука във форума са колкото са ти пръстите на ръцете. Ама каране не значи кръгче в София. Само ще слушаме по ревюта и ще чоплим семки във форумите, ще изтъкваме че по-велико от Е30-ка не може да има и тека...
Въобще ще се повторя, сбъркал си сегмента. Говориш за някакви Е30-ки в тема за М5. И за някакви седми серии. Не са ти ясни сегментите.
М5 е за комфортно спортно пътуване. И това е от едни има няма 30 години. Това че ти не го знаеш и че го бъркаш със М3, не означава че усещанията на писта са главното за модела.
Въобще какво се опитваш да кажеш, че като е 4х4 ще е кенеф? Нима Х5М и Х6М са кенефи? Сигурно и тяхната концепция са сбъркали, къде ли гледат тея инженери...
Лошо няма в 4х4, ще видим как ще го реализират.
Всъщност няма да го видим, щото тея дето са карали. М5 F10 тука във форума са колкото са ти пръстите на ръцете. Ама каране не значи кръгче в София. Само ще слушаме по ревюта и ще чоплим семки във форумите, ще изтъкваме че по-велико от Е30-ка не може да има и тека...
Въобще ще се повторя, сбъркал си сегмента. Говориш за някакви Е30-ки в тема за М5. И за някакви седми серии. Не са ти ясни сегментите.
М5 е за комфортно спортно пътуване. И това е от едни има няма 30 години. Това че ти не го знаеш и че го бъркаш със М3, не означава че усещанията на писта са главното за модела.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F90 M5 - обща тема
Ами прав е Хаоса, ще си позволя да го поправя само леко. Да, основната идея на М5 е точно макс комфорт с пълната възможна мощност за отиване от точка А до точка Б, но...това не значи, че колата е замислена така, че да не може да идеш на пистата и да врътнеш някоя обиколка. Да не говорим, че има писти, има и писти "Дракон" не е от тия за М5, ама на Ринга какво му е лошото за тая кола? Има си достатъчно ентусиасти с М5 на ринга, има и с М6. Лятото някъде гледах Кристиан Менцел как караше едно червено фейсово Imola Rot за канала на Авто мотор и спорт. Кара го на пистата. Отвя конкуренцията, но не това искам да кажа, а именно как той пресъздаваше усещането на колата към зрителя и се наслаждаваше яко и това си личеше, а това е човек, който е карал точно всякакви коли Даже разказа за историята си как още през ранните години на 90-те се носел с 300 по някакъв Немски аутобан с Е34 М5, а за времето си това е било нещо умопомрачително. Та той пресъздаваше удоволствието от това кара Ф10-ката на писта и ускорението много му харесваше. Разбира се накрая каза, че колата е тъкмо на границата за кола само със задно защото от това нагоре вече става доста трудно дори за човек като него. А самата Ф10 от нормален човек на писта също се кара трудно(говорим както трябва, а не да се вози вътре)но това не значи, че не прави кеф или е по-малък от този с М3. Просто има някои разлики.
Иначе за това 4х4 не очаквайте някакво главоломно завишаване на теглото, разликата ще е според мен максимум 80 килограма, но тя ще се компенсира от намалената карбонова конструкция. Загубите в права линия ще идват ако се кара в режим 4х4 тогава, понеже при самото разпределяне на мощността се получава по-голяма загуба, но нали затова са го оставили да се кара само на задно в тези случаи, особено ако може неусетно да се променя това...
Това 4х4 е нужно. Бях гледал един Руски клип, сега ще го потърся, а вътре М6 Ф13 сток срещу същото, но на 800 коня. Та на пистата 560 коня срещу тия 800 на същата кола, не дадоха тази очаквана разлика, която се очаква като видиш цифрите на мощността. Вътре обясняват колко е трудно да го вкараш това нещо в пътя когато трябва да използваш всичката газ на излизане от завоя. Разбира се в права линия и по магистралата работата е друга, 6 секунди от 100 до 200 говори достатъчно. Любимия ми лаф тоя Руснак като говори е "не машина, а просто зверуга".
Ето го клипа:
https://www.youtube.com/watch?v=pmEIZs6xU2g
Та 4х4 вече в един момент идва нужно в доста отношения защото тоя двигател може да понесе много мощност. А пилотът вътре в края на обиколките казва как хора, които ги карат от години, знаят как да го правят и в града, и на пистата. Това в подкрепа на по-горното казано от мен, че са коли и за извън обикновените пътища като разбира се пак казвам, че с 2 тона е ясно как не им е основната идея.
Иначе за това 4х4 не очаквайте някакво главоломно завишаване на теглото, разликата ще е според мен максимум 80 килограма, но тя ще се компенсира от намалената карбонова конструкция. Загубите в права линия ще идват ако се кара в режим 4х4 тогава, понеже при самото разпределяне на мощността се получава по-голяма загуба, но нали затова са го оставили да се кара само на задно в тези случаи, особено ако може неусетно да се променя това...
Това 4х4 е нужно. Бях гледал един Руски клип, сега ще го потърся, а вътре М6 Ф13 сток срещу същото, но на 800 коня. Та на пистата 560 коня срещу тия 800 на същата кола, не дадоха тази очаквана разлика, която се очаква като видиш цифрите на мощността. Вътре обясняват колко е трудно да го вкараш това нещо в пътя когато трябва да използваш всичката газ на излизане от завоя. Разбира се в права линия и по магистралата работата е друга, 6 секунди от 100 до 200 говори достатъчно. Любимия ми лаф тоя Руснак като говори е "не машина, а просто зверуга".
Ето го клипа:
https://www.youtube.com/watch?v=pmEIZs6xU2g
Та 4х4 вече в един момент идва нужно в доста отношения защото тоя двигател може да понесе много мощност. А пилотът вътре в края на обиколките казва как хора, които ги карат от години, знаят как да го правят и в града, и на пистата. Това в подкрепа на по-горното казано от мен, че са коли и за извън обикновените пътища като разбира се пак казвам, че с 2 тона е ясно как не им е основната идея.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: F90 M5 - обща тема
Хаос написа:Като гледам RS сериите горките не завиват, не дават кеф от шофирането, пък ги купуват... сигурно тея с парите нищо не разбират от коли, щом не са си зели Е30-ка със S54 и ролкейдж...
Въобще какво се опитваш да кажеш, че като е 4х4 ще е кенеф? Нима Х5М и Х6М са кенефи? Сигурно и тяхната концепция са сбъркали, къде ли гледат тея инженери...
Лошо няма в 4х4, ще видим как ще го реализират.
Всъщност няма да го видим, щото тея дето са карали. М5 F10 тука във форума са колкото са ти пръстите на ръцете. Ама каране не значи кръгче в София. Само ще слушаме по ревюта и ще чоплим семки във форумите, ще изтъкваме че по-велико от Е30-ка не може да има и тека...
Въобще ще се повторя, сбъркал си сегмента. Говориш за някакви Е30-ки в тема за М5. И за някакви седми серии. Не са ти ясни сегментите.
М5 е за комфортно спортно пътуване. И това е от едни има няма 30 години. Това че ти не го знаеш и че го бъркаш със М3, не означава че усещанията на писта са главното за модела.
Много си позволяваш да дописваш неща които не са писани от мен
4х4 = кенеф ... това кой го е писал?
а кой е писал, че м5 не може да предлага комфорт и че комфорта изключва типичните за едно БМВ усещания?
https://www.youtube.com/watch?v=SQVAlypgrYI
въобще първия ми пост НЯМА нищо общо с твоите хейтове ... аз разбирам защо ТРЯБВА да е 4х4 ... това искат хората, това се цени ... какво толкова има да се спори ... но за ЕНТУСИАСТИТЕ ... НЕ Е 4х4 НАЙ-ВАЖНОТО В ЕДНО БМВ ... нито линейното ускорение ... аз поне такива хора познавам, аз такива виждания имам , сигурно ще спрат накрая и ръчната кутия или ще се доплаща доволно ... също и задното или като порше само ще остане за 3та или 2ра серия като опция ръчната кутия в някаква хардкор версия и толкоз
и тия други марки нз за кво ги намесваш ... ако те кефят RS-ките няма лошо ... ама за тука ли са?
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: F90 M5 - обща тема
ЧНГ!
Мен ако питате цялата тема е по-скоро за Основния форум, а не за Техническата секция.
Мен ако питате цялата тема е по-скоро за Основния форум, а не за Техническата секция.
Re: F90 M5 - обща тема
Кво да обясня на човек пишещ за е30-ки в тема за м5 2018-та?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Назад към 2011+ M5 & M6 (F10, F12, F13, F06, F90)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани